Generálním partnerem utkání Kometa x Pardubice byla investiční skupina DRFG
Tým HC Kometa Brno zvítězil nad Pardubicemi jednobrankovým náskokem 2:1. Výhrou si úřadující šampioni zajistili přímý postup do play-off. Svého soupeře přestříleli počtem střel 38:14, výtečný byl výkon pardubického brankáře Ondřeje Kacetla, který byl vyhlášen jako nejlepší hráč utkání. Hráčem zápasu modrobílých se stal Marek Langhamer. Ceny nejlepším hráčům předal výkonný ředitel investiční skupiny DRFG Pavel Iványi. Ve druhé přestávce proběhla divácká soutěž. Ceny vítězům předal ředitel realitní divize DRFG Patrik Tuza. Zápasu přihlíželo 7 265 fanoušků.
Na této webové stránce používáme soubory cookies a podobné technologie (společně též „cookies“). Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.
V případě, že chcete naši webovou stránku užívat pouze s nezbytnými technickými cookies, klikněte níže na tlačítko „Pouze nezbytné cookies“.Pokud souhlasíte s použitím všech cookies (technických, analytických i reklamních), klikněte níže na tlačítko „Souhlasím se vším“. Jestliže chcete přijmout, respektive odmítnout, pouze některé cookies dle kategorií, klikněte níže na tlačítko „Podrobné nastavení“. Provedené nastavení cookies můžete kdykoliv změnit.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout. Váš prohlížeč můžete nastavit tak, aby tyto soubory cookies blokoval. Upozorňujeme vás, že v takovém případě některé části webových stránek nebudou fungovat.
Google LLC - 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States
cookiePreferences
Aktivní
Analytické cookies
Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat využívání našich webových stránek, měřit návštěvnost a získávat další informace o provozu webových stránek. Cílem je zlepšovat výkonnost našich webových stránek.
Tyto soubory cookies umožňují zobrazovat reklamu na základě Vašich preferencí. Využíváme je zejména proto, abychom vytvořili profil vašich zájmů a mohli se vám zobrazovat relevantní reklamy. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.