Do našeho pražského real estate týmu hledáme kolegu/kolegyni na full-time pozici „Asistent pronájmů“.
Asistent pronájmů
Jaké budou vaše odpovědnosti:
- Evidence a asistenční činnost pro vedoucího odd. pronájmů v komerčních nemovitostech
- Dohled nad logistickými operacemi spojenými s fungováním i zajištěním běžného provozu oddělení pronájmů (korespondence, evidence v systému apod.)
- Aktivní reakce na přijaté nabídky a s tím spojená administrativa jako příprava podkladů pro nájemní smlouvy a dalších dokumentů
- Zajištění propagace jednotlivých nemovitostí v rámci nabídkových řízení
- Pomoc při tvorbě a aktualizacích plánů výnosů z pronájmů a výhledů (ročního, případně 3-5 letého)
- Zajištění pravidelného reportingu akcionářům o průběžném plnění schváleného business plánu a jiných zásadních skutečnostech v rámci skupiny DRFG
- Sledování ekonomické a tržní situace s ohledem na udržitelnost tržního nájemného
Předpoklady pro úspěšnou spolupráci:
- Minimálně střední odborné vzdělání – obchodní, ekonomické, technické, či právní
- Praxe v oblasti pronájmů, příp. realit nebo v oboru správy nemovitostí a FM
- Základní znalost Obchodního a občanského práva ve směru k vlastnictví a pronájmům
- Aktivní znalost: Excel, Word, PowerPoint – zpracování prezentací, Microsoft Outlook
- Aktivní znalost AJ slovem i písmem
- Prezentační dovednosti, samostatnost a svědomitost, zaměření na cíl, schopnost komunikovat a řešit problémy
Co nabízíme:
- Zodpovědnou práci
- Velký prostor pro růst (up-or-out systém)
- Adekvátní ohodnocení
- Zázemí (kancelář v Quadriu na Národní třídě, notebook…)
Informace o pozici
Místo: Praha
Požadované vzdělání: Střední odborné
Požadované jazyky: Čeština (výborná), anglický jazyk
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti, jiné
Odpovědět na pozici
Zanechte na sebe kontakt, přiložte profesní životopis. Ozveme se Vám.
Můžete nás kontaktovat i na e-mailu: kariera@drfg.cz